Preskočiť na obsah

Marketing

Veľa podnikateľov investuje do reklám, sociálnych sietí, influencerov či emailingu. Má to ale háčik. Investujú bez jasného smerovania. Bez definovania cieľov.

A výsledok?

  • chaotická komunikácia
  • slabé výsledky
  • pocit, že “ marketing nefunguje“

Marketingová stratégia je presne to, čo oddeľuje reaktívne míňanie rozpočtu od dlhodobého rastu. A to aj pri malých značkách, ktoré nemajú desiatky ľudí v tíme.

Prečo je stratégia kľúčová?

Lepšie rozhodnutia.
Viete, čo robiť – a čo nerobiť. Nezískavate len plán, ale aj dôveru v smer, ktorým sa uberať.

Úspora rozpočtu.
Nie je o tom, robiť viac. Ale robiť správne.
Bez stratégie je až 37% marketingových investícii premárnených kvôli slabému pochopeniu potreib zákazníkov, neefektívnemu využitiu médií alebo slabím správam.

( Pozn. Údaj podľa knihi WhatSticks od R.Briggsa a G.Stuartsa. Podľa nezávislej štúdie Epitomiso sa jedná až o šialených 60 % marketingových nákladov, ktoré sú využité neefektívne ).

Dôsledná komunikácia.
Značky sjasnou online marketingovou stratégiou (web, email marketing, socílne siete ) dosahujú vyššiu mieru konverzie a rast tržieb.

Osobitný dôraz je kladený na dôležitosť plánovania, analýzy a priebežného vzdelávania v oblasti digitálneho marketingu. B ez marketingovej stratégie a digitálnych nástrojov značky neboli schopné dosiahnuť očakávané výsledky , ani premeniť návšetvíkov na zákazníkov.

(Sud. SME – Kvalitatívny výskum 2024)

Jasná cieľová skupina.
Nie všetci sú vaši zákazníci – a to je v poriadku. Stratégia vám pomôže osloviť tých správnych ľudí, ktorí naozaj nakúpia.

Menej stresu, viac efektivity.
Prestante konečne veci hasiť a začnite systematicky svoju značku budovať.

Prečo spolupracovať s LenUp?

Vaša značka si zaslúži viac, než len pekné príspevky na sociálnych sieťach.

V marketingu je dôležité prepájať dáta, trh, značku a zákazníka do jedného funkčného celku.

Neponúkam teóriu, ale konkrétny plán, ktorý vieme okamžite po vypracovaní implementovať pre vašu značku. Založený na analýze dát kategórgie, v ktorej sa nachádzate pre dosiahnutie najlepšieho výsledku.

Pomôžem vám:

  • zadefinovať cieľovú skupinu
  • zadefinovať kľúčové komunikačné smery
  • vybrať kanály, ktoré je potrebné využívať
  • pripraviť nasledujuce kroky, ktoré je potrbené urobiť, aby vaša značka rástla a dosahovala lepšie výsledky.

Zrozumiteľne a s ohľadom na rozpočet a vaše možnosti. Každú stratégiu pripravujeme individuálne na základe špecifikácie konkrétneho klienta.

Stratégia je základ. A od nej sa odrazíme.

Dohodnite si bezplatnú konzukltáciu – pozrime sa spoločne na vašu značku a nájdime jej silné stránky, ktoré sa oplatí rozvíjať.