Veľa podnikateľov investuje do reklám, sociálnych sietí, influencerov či emailingu. Má to ale háčik. Investujú bez jasného smerovania. Bez definovania cieľov.
A výsledok?
- chaotická komunikácia
- slabé výsledky
- pocit, že “ marketing nefunguje“
Marketingová stratégia je presne to, čo oddeľuje reaktívne míňanie rozpočtu od dlhodobého rastu. A to aj pri malých značkách, ktoré nemajú desiatky ľudí v tíme.
Prečo je stratégia kľúčová?
✅ Lepšie rozhodnutia.
Viete, čo robiť – a čo nerobiť. Nezískavate len plán, ale aj dôveru v smer, ktorým sa uberať.
✅ Úspora rozpočtu.
Nie je o tom, robiť viac. Ale robiť správne.
Bez stratégie je až 37% marketingových investícii premárnených kvôli slabému pochopeniu potreib zákazníkov, neefektívnemu využitiu médií alebo slabím správam.
( Pozn. Údaj podľa knihi WhatSticks od R.Briggsa a G.Stuartsa. Podľa nezávislej štúdie Epitomiso sa jedná až o šialených 60 % marketingových nákladov, ktoré sú využité neefektívne ).
✅ Dôsledná komunikácia.
Značky sjasnou online marketingovou stratégiou (web, email marketing, socílne siete ) dosahujú vyššiu mieru konverzie a rast tržieb.
Osobitný dôraz je kladený na dôležitosť plánovania, analýzy a priebežného vzdelávania v oblasti digitálneho marketingu. B ez marketingovej stratégie a digitálnych nástrojov značky neboli schopné dosiahnuť očakávané výsledky , ani premeniť návšetvíkov na zákazníkov.
(Sud. SME – Kvalitatívny výskum 2024)
✅ Jasná cieľová skupina.
Nie všetci sú vaši zákazníci – a to je v poriadku. Stratégia vám pomôže osloviť tých správnych ľudí, ktorí naozaj nakúpia.
✅ Menej stresu, viac efektivity.
Prestante konečne veci hasiť a začnite systematicky svoju značku budovať.
Prečo spolupracovať s LenUp?
Vaša značka si zaslúži viac, než len pekné príspevky na sociálnych sieťach.
V marketingu je dôležité prepájať dáta, trh, značku a zákazníka do jedného funkčného celku.
Neponúkam teóriu, ale konkrétny plán, ktorý vieme okamžite po vypracovaní implementovať pre vašu značku. Založený na analýze dát kategórgie, v ktorej sa nachádzate pre dosiahnutie najlepšieho výsledku.
Pomôžem vám:
- zadefinovať cieľovú skupinu
- zadefinovať kľúčové komunikačné smery
- vybrať kanály, ktoré je potrebné využívať
- pripraviť nasledujuce kroky, ktoré je potrbené urobiť, aby vaša značka rástla a dosahovala lepšie výsledky.
Zrozumiteľne a s ohľadom na rozpočet a vaše možnosti. Každú stratégiu pripravujeme individuálne na základe špecifikácie konkrétneho klienta.
Stratégia je základ. A od nej sa odrazíme.
Dohodnite si bezplatnú konzukltáciu – pozrime sa spoločne na vašu značku a nájdime jej silné stránky, ktoré sa oplatí rozvíjať.